Galen natt.

Datum: 2009-03-15 Tid: 13:01:16
Okej, misstolkande rubrik, men så sant asså. Ella skulle ju sova hos mig, och det var planerat att vi skulle dra till Hallunda för att väcka Matte. Så blev det ju såklart inte. Istället kom Jeppe och Tommy hit och gjorde jag vet inte vad. Vi satt och kollade lite på American History X, och Tommy satt och prata med Malin. Blev lite roliga bilder iallafall, haha. Snart ska vi dra iväg till Matte och kanske se på Twilight eller något.


Jeppe, Tommy

Jebbster, Jeppe med idomin på läpparna, ha ha...

Ella, Jeppe och Tommy. Haha, juste Tommy ville typ ha vatten, orkade inte hitta ett glas, så han fick det ur en skål.

Tommy decka xd, Jag e sexy i Patriks keps.

Men nu måste jag verkligen dra, Ella har mens på mig.

Vi hörs...
Sascha (sara)

de är bra på olika sätt...

det är två helt olika stilar...

Så jag måste nästan säga Emd's låt :)

Datum: 2009-03-15 Tid: 15:48:31 | [BLOGGLÄNK]
M O S A N

bra blogg! :D

Datum: 2009-03-15 Tid: 18:53:16 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS