Gårdagen.

Datum: 2009-03-21 Tid: 23:32:08
Igår var jag ju hos Malin och vi typ flummade runt, och sjöng sing star. Vi var  verkligen kanon duktiga när det gällde Push The Button med Sugarbabes. Innan under hemkunskapen skulle vi göra pastagratäng. Sen så skulle man smälta smör, och då råkade Challe ha i ost istället för smör, hur fan lyckas man?


Jag hööh, typ första gången jag använde min lugg kändes det som / Simon, alltid lika seriös under slöjden.


Som sagt, alltid seriös / Challa och jag under hem-& konsumentkunskapen.


Öhö, mogna som fan, muskotnötter btw / HA HA osten, men visst liknar det smör xd

Det var gårdagen det, kommer nytt inlägg alldeles snart hoppas jag, om jag inte somnar.

Malin

sv: nej asså, en fastspikad svans. borde ju göra förjävligt ont, hahaha XD

Datum: 2009-03-21 Tid: 23:39:36 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS