Tisdag den 3:e Mars 2009.

Datum: 2009-03-03 Tid: 22:56:07
Dagen har varit lite sådär. Har varit lite smått depp och så, men det är bara att hoppas på bättre dagar... Jag och Anna har bestämt att vi ska göra vår NO fördjupningsuppgift tillsammans någon dag. Vet att den kommer bli jätte bra! Var hos ortopeden efter skolan. Äntligen känns det som, eftersom min rygg krånglar. Inte för att han gjorde något, men läkaren skulle typ boka tid så att jag skulle få röntga ryggen. Låter läskigt tycker jag. Fast jag tycker i och för sig att nästan allt är läskigt. Efter besöket hos sjukhuset tog jag bussen till Malin och var hemma och flummade hos henne. Drog hem halv åtta, och nu sitter jag och tuggar på ett jätte hårt päron och ska snart bädda ner mig. God natt på er folket!



Lennart, / Under rasten satte jag toffsar i Lennarts hår. Visst blev han söt? : D


Sådär vackert blev det när man drog ut tofsarna, tyckte att han borde gå så hela tiden ju (: / Hos Malin stylade jag hennes gosedjur, pimp!
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS