Uppdatering, wohoo.

Datum: 2009-10-12 Tid: 17:39:20
Vet inte om jag har berättat det här, men jag har nån typ tvångstanke att jag inte får skriva ett inlägg om inte det innan har fått minst en kommentar. Vet inte hur, när eller varför det började, men det bara är så. Nu vet ni iallafall.


Lördagen: I lördags var jag och Ella på bio som sagt, vi såg Allt för min syster, och jag tror seriöst att jag aldrig har gråtit så mycket till en film. Så jävla bra fan, vi trodde att alla skulle se ut som trash när filmen var slut, men vi insåg att det bara var vår rad som hade gråtit typ haha.


Söndagen: Var jag på bio igen, med Malin och Martina (Fame, den nya versionen som ni förhoppningsvis förstod). Jag hade reserverat biljetter, så jag och Martina var tvungen att vara där (Sergel) en timme tidigare eftersom det var vi som skulle betala. Märkte att Levi's har börjat göra reklam på tunnelbanorna också, och det inte inte lite heller, vagnarna är vita och i själva vagnen är det också Levi's reklam. Ganska ballt. Men men, filmen väl bra, blev typ kär i han som spelade Marco, fast kollar man på andra bilder så är han inte alls lika charmig. Dagen slutade med plugg till matteprovet.


Måndagen (idag): Hela dagen har bara varit åt helvete. Programmeringen gick sämst, sen var det ingen naturkunskap, satt och försökte plugga matte istället eftersom vi hade prov idag. Sen skulle vi ha kemi en stund innan provet, men nej. Ingen kemi heller, så 12:40 började matteprovet, gick så jäävla dåligt. Är beredd på ig alltså..  20:30 blir det träning om jag orkar...

Nu vart det här ett jävligt långt inlägg och tror inte att någon orkade läsa hela, men men..

Moa. [LILLMOASLIFE] ღ

Fin blogg!

Haft en bra dag? :)



Krams!

Datum: 2009-10-12 Tid: 18:16:51 | [BLOGGLÄNK]
Moa. [LILLMOASLIFE] ღ

Fin blogg!

Haft en bra dag? :)



Krams!

Datum: 2009-10-12 Tid: 18:16:56 | [BLOGGLÄNK]
martina

chaarmig man kan vara -.- <33

Datum: 2009-10-19 Tid: 16:17:23 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS