Paus i pluggandet.

Datum: 2010-02-02 Tid: 00:56:49
Sitter och pluggar musik, förstår inte vad jag kommer ha för nytta av det här i framtiden, men ah. Kanske det som tillslut är meningen med livet. Jag har liksom ingenting intressant att skriva om. Vad är egentligen intressant att läsa? Ska man utgå från det man själv tycker, eller det man tror sig andra tycka? Kan inte direkt säga att min blogg är nå kul, men jag är inte kul så det kan ju bero på det.. Nej, nu måste jag fortsätta plugga, kanske ska byta ämne en stund, bara för variation, eller nej för att italienska är roligare än musik. Ha en bra natt världen.

Anonym

sv; hihi tack:)

varför kallas du linus?:P

eller är det för privat att fråga(a)

Datum: 2010-02-02 Tid: 08:19:18 | [BLOGGLÄNK]
Jasse

TJUGOOEEN PISTOOLEER! <3

Datum: 2010-02-03 Tid: 22:05:15 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS