Tandläkarmiss.

Datum: 2010-01-13 Tid: 17:18:00

"Jag" (dvs pappa) fick ett brev från tandregleringen igår, duktigt av dom.

- Jag hade tid den 11:e Januari 2010, fick brevet den 12:e.
- Den 11:e Januari var en måndag inte en torsdag.
- Den 11:e Februari är en torsdag, jag åker dit då och ser vad som händer.
Jag undrar om dom börjar få brist på pengar eller något, äh tänker ändå inte betala dem 150 kronor.

The Cardigans - Lovefool [SPOTIFYLÄNK]
Piinky - a story about a girl

jag älskar vatten :D skulle inte klara mig utan de ;D



Kram

Datum: 2010-01-13 Tid: 19:57:49 | [BLOGGLÄNK]
Becka

Tänk så fel det kan bli när en liten siffra blir fel.

Lycka till den 11 feb! ;)

Datum: 2010-01-13 Tid: 20:19:46 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten

hehe kul att se att dem kan göra sina missar! annars brukar det alltid vara patienten som felat.. :) jo det känns tråkigt.. har nog inte riktigt förstått ännu att vi kommer få svårt, men det kommer väl framöver.. o sedan ska man acceptera det med. Lätt.. nono. well, kram kram

Datum: 2010-01-13 Tid: 21:15:38 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS