Duraphat.

Datum: 2010-03-22 Tid: 21:55:20

78 spänn för 51 g tandkräm!

Berättar om Eric Saade imorgon!


Var hos tandläkaren idag, har bytt tandkräm nu. Måste vara den dyraste tandkrämen jag köpt hah. Sen drog jag till Tumba för skulle möte Emil, men han kunde inte. Så drog vidare till Åsas skola. Sedan blev det sjukhuset (närakuten) för Åsa. Under kvällen var vi med teemu och Yazid och gjorde inget. Helt random inlägg. NAJS!
mhalin

svar - naw tack ! :)) men jag är inte ute efter besökare faktiskt . visst det är kul att folk är intresserade men jag är inte den som lockar läsare. :)



haha , näe du är inte ensam om det, har hört alla olika uttal. och jag är så van så jag bryr mig inte längre ;p



jag uttalar det typ.. shööps.

Datum: 2010-03-22 Tid: 22:29:52 | [BLOGGLÄNK]
Anneli

Va också tvungen att köpa den när jag va hos tandläkaren, så sjukt pris :o

Datum: 2010-03-23 Tid: 14:36:09 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS