Ny mascara.

Datum: 2010-03-08 Tid: 19:47:01

Ny mascara:
Fiberwig. 220 kr på bl.a. Kicks & Åhlens.
Har provat den vintern 2008/sommarn 2009 (kommer inte ihåg), men insåg inte hur bra den var förrän den var slut.

Efter att jag köpte mascaran drog jag till Malins skola. Ganska skoj! Drev lite med en kille i hennes klass, han måste tyckt jag varit helt störd. Det var om det här inlägget [LÄNK]. Han är med på två utav bilderna. Så efter dom slutat gick jag fram till honom:

Jag - OH MY GOD, är det inte du som är med i Paows blogg?
Han - *Skäms, och tittar blygt ner mot golvet*
Jag - ÄR DET!?
Han - *Nickar smått*
Jag - OH MY GOD, jag måste få peta på dig. *PET* *går till Malin och brister ut i garv*

Haha, han var så söt när han skämdes!

Nu måste jag äta, sen sova! Sov ju ingenting i natt.

Manboy finns på Spotify [SPOTIFYLÄNK].
Bitterfittan

vad gör du idag sötnos? (:

Datum: 2010-03-09 Tid: 15:00:04 | [BLOGGLÄNK]
lovisa

är den verkligen värd pengarna?:P haha

Datum: 2010-03-09 Tid: 16:01:29 | [BLOGGLÄNK]
SARAH

aah okej nice

Datum: 2010-03-09 Tid: 16:45:23 | [BLOGGLÄNK]
Nessie

Lyssnar på Jag är en vampyr på Spotify:P

Hur mår du då?

Kram

Datum: 2010-03-09 Tid: 17:39:40 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS