Signering imorgon!

Datum: 2010-03-10 Tid: 23:27:48

Skulle dragit på Saades signering idag. Men blev för lite tid. IMORGON! Då drar jag till Åsas skola direkt efter jag slutat (vilket är sent). Sedan blir det promenad till "Globen Shopping"! Så jävla awesome eftersom jag inte fick tag på Melodifestivalbiljetter.

Nu ska jag försöka med svenskan. Fast förstår inte vad ett personporträtt är, så skiter nog i det. Fick tillbaka italienskaprovet idag. 70/73 fett nöjd. Kändes verkligen som att det sög! Pratade med henne också, hon sa att det skulle krävas en stor förändring för att inte få MVG på kursen. Tre bra resultat inom loppet av två dagar. FY FAN VA JAG MÅR BRA! Nej, jag är fett trött. Natti!

Btw. BJÖRN! Du läser visst min blogg! Du beundrar min blogg! Du stalkar min blogg! Du rent ut sagt ÄLSKAR den!
Linda - det handlar om helheten

Hej sötis! jag såg just din kommentar men jag förstår inte vad du menar? jag har inte frågat om bloglovin, jag har ju dig där sedan lääänge? är du säker på att du fått en sån kommentar från mig? :S Puss o kram och ha en bra dag idag! (ny dag nu jue hehe)

Datum: 2010-03-11 Tid: 00:26:33 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten

HAHAHAHA förlåååååt! =D nu är jag både blond, dum och trött. Skrattar. fattade inte att du menade som svar på inlägget.. trodde du menade nu. HAHA. kram på dig!

Datum: 2010-03-11 Tid: 00:47:02 | [BLOGGLÄNK]
H a i d i s -

SV: hihi okej ;D

Datum: 2010-03-11 Tid: 08:58:33 | [BLOGGLÄNK]
Cajsa

tack sötaste! :D allt bra med dig?

Datum: 2010-03-11 Tid: 11:49:25 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS