[1] Eric Saade i Globen Shopping.

Datum: 2010-03-11 Tid: 22:30:22




När han skulle göra min Foki-pose trodde han att han skulle peka på min kind. Ni skulle sett hur frågande han såg ut, sen började han garva.

JAAAA JAG VAR OCH SÅG ERIC SAADE! ÄNTLIGEN!
Han är verkligen en sån awesome, underbaaar människa jag trodde har var (fast ännu bättre)! Charmig som fan också. Sen (inte för att gå efter utséendet eller något, vilket man ändå alltid gör till en början) så ser han såååå mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Innan idag, tyckte jag att han var den snyggaste killen jag sett i media (eller ah, någonsin, fast jag bara hade sett han på film och bilder). Men jämför man med verkligheten är han ju typ ful på bild haha! Nej fy faan va bra dag då! Vi fick han att göra min och Åsas foki-poser på bilderna också.

KANONERS!

Fast barnrumpa som jag är gjorde jag bort mig t.ex. genom att försöka förklara hur man gjorde min Foki-pose, och sen skakade jag som fan. På donken var Åsa till och med tvungen att nypa mig. HA HA! Nu ska jag duscha, sen blir det sängen. Natti!

Lite barnsligt inlägg, whatever. Livet är awesome.

Har en video, den kommer upp senare eftersom den har försökt laddats upp i lver en halvtimme.
mmautildah'

Nice!:)



var gärna med i min tävling!:)

Datum: 2010-03-12 Tid: 08:55:56 | [BLOGGLÄNK]
Novembersara.

haha han är väl för söt :D

Datum: 2010-03-12 Tid: 16:02:32 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS