Eric Saade hela helgen.

Datum: 2010-05-17 Tid: 09:42:28

Lördags. Älskar att mitt och Åsas "Hell Yeah" kommer med efter "you wanna love with someone like me".


Söndags. Fett awesome att han pekade ut mig och Åsa från scenen. Tack Lotta för skjutsen till Eskilstuna C.

Det var min helg. Nu är det programmering, jag ska programmera. Min helg var överbäst! KYSS!

edit: Inte jag som filmade sista videon (inte första heller som ni kanske förstod).
edit2: Råkade ha samma videor under båda dagarna. Ändrat.
emma

okej '=)

Datum: 2010-05-17 Tid: 10:12:47 | [BLOGGLÄNK]
MALLAN

oj, har sommarkrysset börjat? omg, va jag är efter!



sv: ja men det är likadant med 95;or också. en del är sjuuukt omogna. fast man är en själv.- haha ;-)

Datum: 2010-05-17 Tid: 17:16:37 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS