Dåligt med inlägg+ dåligt humör.

Datum: 2009-04-09 Tid: 10:52:04
Hej hej. Eftersom att det är lov, så har jag oftast fullt upp och hinner inte med bloggen. Men men, alla bilder och sånt kommer laddas upp okej? Iallafall så sovver Ella hos mig just nu. Vi har bakat rulltårta som blev allt för jävla misslyckad. Idag nu ringde pappa och väckte mig halv elva, inte bara en gång heller. Han vill att jag ska börja städa, dvs. plocka ut och in  diskmaskinen. Jag är så sjukt sur och är inte ens säker på om jag kan somna om.
Dagens planer är iallafall att städa (SUUUUUUUCK), packa och sedan dra iväg till landet. Jag är inte säker på om jag hinner dra på dansen idag ens... Då får matte gå själv, men det är okej för jag gör ändå ingenting där typ. Men nu måste jag försöka sova, så jag inte blir helt pissed off senare.


Såhär rolig är jag just nu ungefär...

Vi hörs...
EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

Datum: 2009-04-09 Tid: 11:44:14 | [BLOGGLÄNK]
VIIGGS

självklart har jag det. :)

Datum: 2009-04-09 Tid: 11:53:11 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS