Jag har tråkigt.

Datum: 2009-08-11 Tid: 20:03:57

Fick hem den där SodaStream-flaskan från Tommy, fylld med vatten (Bara för det var kvar liiiiite smak i den och jag dricker inte vanligtvatten).


Hej jag är hemma nu. Igår drog jag och Ella till Tanto med Åsa, Calle, Johanna och Emil. Efter Tanto så följde jag, Ella och Emil Åsa och Johanna till Sätra efter det åkte vi till T-Centralen och tog nattbussen till Tommy (fast Emil drog hem). Hos Tommy hände typ ingenting, var bara massa randomfolk där plus Jeppe och Bajsaxel. Nu blir det ingen mer text. Ska be Ella skicka bilderna, puss.
Anonym

cool blogg:D



http://jjuno.blogg.se

Datum: 2009-08-11 Tid: 23:02:58
Bellah

Dom kostade 150 kr tror ja :P

Datum: 2009-08-12 Tid: 02:46:49 | [BLOGGLÄNK]
Helen

Hej vad fin blogg du har :D

Datum: 2009-08-12 Tid: 14:58:25 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS