Skönt att någon...

Datum: 2009-08-27 Tid: 19:56:58
... är ärlig.



Förresten så försöker jag även om det kanske inte syns.
YAIYA

Varför pratar de bara datorer då? vad går du för linje? eller går du högstadiet? men det kommer bättre tider, vad vill du jobba med? jag vet hur jobbigt det kan vara att känna sig annorlunda och som att man är utanför "cirkeln". må bra kära vän <3

Datum: 2009-08-27 Tid: 23:31:29 | [BLOGGLÄNK]
FS

sv: Jag tycker absolut du får ha din åsikt ;)

Men jag tycker hon har rätt iaf!



kram

Datum: 2009-08-28 Tid: 12:32:10 | [BLOGGLÄNK]
Minna

Men snälla vadå gå ner i vikt och jag försöker? du är fan inte tjock någonstans och jag blir upprörd när jag ser hur deprimerade inlägg du skriver. Tack för kommenterna i min blogg förresten. trevligt att du gör din röst hörd. men nu dit jag vill komma. Varför sitta och skriva att du tycker du är tjock och deprimerad när du kan skriva att du tycker du har världens snyggaste kropp och mår hur bra som helst. testa, pusha dig själv att må bättre. om du ständigt går och tänker att du ska vara deprimerad och må dåligt, kommer du också göra det. jag har en JÄVLIGT positiv inställning på mitt liv, och jag har varit med om saker du inte ens kan ana som väldigt få vet. Men jag låter det inte gå ut över andra för jag visar mig nästan alltid stark, vilket också gjort mig stark. Så cheer up för du lever bara en gång, kom ihåg det :)

Datum: 2009-08-31 Tid: 19:39:56 | [BLOGGLÄNK]
Emma

Ha ha ha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gå ner i vikt? Vet du vad tjejen, det har jag fått höra många gånger i mitt liv, och detta innebär verkligen inte att jag är tjock, utan mer att det är det enda negativa folk kan påstå om mig :) Jag tar det som en komplimang, för vikt går iaf att fixa. Att folk är dumma i huvudet kommer knappast ändras. Dessutom är du smal? Inser du inte det själv så kommer ingen annan göra det heller. Allt handlar om vad man ger för intryck. Jag är extremt stark och har väldigt högt sjävlförtroende, och jag har varit mobbad och påhoppad ofta. Rikta din ilska mot dem ist för mot dig själv.



TRUST ME, it works.

Datum: 2009-09-01 Tid: 21:33:24 | [BLOGGLÄNK]
Emma

Ha ha ha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gå ner i vikt? Vet du vad tjejen, det har jag fått höra många gånger i mitt liv, och detta innebär verkligen inte att jag är tjock, utan mer att det är det enda negativa folk kan påstå om mig :) Jag tar det som en komplimang, för vikt går iaf att fixa. Att folk är dumma i huvudet kommer knappast ändras. Dessutom är du smal? Inser du inte det själv så kommer ingen annan göra det heller. Allt handlar om vad man ger för intryck. Jag är extremt stark och har väldigt högt sjävlförtroende, och jag har varit mobbad och påhoppad ofta. Rikta din ilska mot dem ist för mot dig själv.



TRUST ME, it works.

Datum: 2009-09-01 Tid: 21:33:25 | [BLOGGLÄNK]
Hanna

Jag blir också upprörd. Du är INTE tjock.

Datum: 2009-09-03 Tid: 17:56:29 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS