Fucking mattebok.

Datum: 2009-12-16 Tid: 06:18:34

Jag är på riktigt trött på den här jävla matteboken! Fattar ändå ingenting, har suttit uppe hela natten igen! Det värsta är att jag kan lika mycket nu som jag kunde innan jag började plugga. Sista provet iallafall, på torsdag har jag bara ett läxförhör. Nej nu ska jag byta om och plugga lite till. Får se om det hjälper. Kysslovic.
Gabriella

Både hon och jag gick på södertörns friskola

Datum: 2009-12-16 Tid: 09:07:52 | [BLOGGLÄNK]
jennie♥

jag är också rätt trött på min mattebok, har prov imorgon & har inte ens hunnit klart kapitlet vi har det på :(

Datum: 2009-12-16 Tid: 15:11:06 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS