Jag är hungrig IGEN!

Datum: 2009-07-10 Tid: 18:33:55

Tröja - H&M
Leggins - Gina Tricot

Håret är som det vill (INTE OKEJ)
Sminkningen är väl normal.
Sista bilden är en konstig bild på mig.

Okej, ungefär alla mina inlägg handlar om hur hungrig jag är. Det här kommer att bli en hungerblogg snart. Det händer inte så mycket om mina dagar längre. Imorgon kommer Moa iallfall, hon kommer nog lyckas flumma upp mig, och säkert väcka mig! Jag har iallafall köpt nytt te (grönt såklart) och varma koppen. Det är det jag lever på under nätterna. Under natten gjordejag 40*3 sit-ups också. Okej, det suger, men jag är så jävla otränad. Måste börja springa också kanske?

Nu började datorn att felknulla också (ursäkta ordvalet). Hela Mozilla har fuckat upp så är inne på IE nu... Irriterandeeeeeeeeeeee! Kyss!

Gick inte att lägga in bilder i IE, Firefox funkar nu! DAAAAAAAAAMP!!!!
Linda - det handlar om helheten!

SNYGGT HÅR! fasiken va coolt. =)



jag har oxå en del svårigheter i att höra vissa ord i låten. på ett ställe, låter det tex som han säger "tack för att du håller mitt snor". Hahahaha

Datum: 2009-07-10 Tid: 19:32:38 | [BLOGGLÄNK]
ERIK'S BLOGG

haha gjorde du? xD

Datum: 2009-07-10 Tid: 19:43:43 | [BLOGGLÄNK]
ERIK'S BLOGG

haha jag vet ;o

Datum: 2009-07-10 Tid: 19:49:51 | [BLOGGLÄNK]
Mia

Gud va söt du är i flätor! :O <33

Datum: 2009-07-10 Tid: 22:16:57 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS