På landet, mat om en timme och en kvart.

Datum: 2009-07-07 Tid: 18:43:27

Linne - Moas (Från H&M)
Byxor - Skolan

Jag är mycket blekare än på bilden,
Håret
knutet i en slarvig tofs,
"Armbanden" är mina tofsar,
edit: Osminkad.

Jag känner mig så extremt tjock. Jag har gått upp hela 6-7 kg den här sommaren redan. Jag fattar inte hur jag lyckas egentligen. Äter som en häst och jag är ändå fortfarande hungrig. Ska äta klockan åtta och just nu ligger jag i sängen och kollar One Tree Hill. Som att jag aldrig gjort det förut.. Nej nu ska jag göra något vettigt. PUSS!
Linda - det handlar om helheten!

måste bara säga, vilken fin kropp du har! =D asså.. inte på DET sättet, missförstå mig inte. skrattar.



well, kul, la du till mig?? =D

Datum: 2009-07-07 Tid: 19:11:43 | [BLOGGLÄNK]
ERIK'S BLOGG

hhaha vadå byxor - skolan? xD

Datum: 2009-07-07 Tid: 19:30:22 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS