Gävlebild.

Datum: 2010-06-08 Tid: 00:34:11

"Ni får ta bild" - Tomas Lingman

Gävle var awesome igår. FURUVIK på onsdag, DÅ JÄÄÄVLAR!

Borde uppdatera oftare alltså, men sitter typ inget vid datorn längre. Ja det är konstigt. På fredag ska jag på Annelis student. Det kommer bli awesome. Jag ska bete mig då. Nu ska jag göra en muntlig presentation i engelska så får jag G i engelska A. Kysslovic.
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

härlig bild:D

Datum: 2010-06-08 Tid: 06:33:47 | [BLOGGLÄNK]
MALLAN

sv: haha, i falun :)

Datum: 2010-06-08 Tid: 08:20:26 | [BLOGGLÄNK]
Cajsa

hahaha ok..xD jag vet inte jag..:P får se.. :) allt bra med dig idag då?

Datum: 2010-06-08 Tid: 09:40:32 | [BLOGGLÄNK]
Cajsa

hehehe ok, fick två kommentarer från dig med olika innehåll..xD

Med mig är det okej, nyvaken så jag har inte riktigt kännt efter än. :P Nej jag vet...antingen har jag varit sjuk eller så har jag haft massa jobbig ångest.. :/ Det är mycke ångest nu på sommaren men hoppas på att slippa det idag. :)

hur är det själv?

Datum: 2010-06-08 Tid: 09:43:04 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS