Efter 10.

Datum: 2010-03-30 Tid: 10:08:26


10:07
b

Nu sitter vi i Tv4studion, programmet har precis börjat. Jag börjar tro att jag är dben yngsta här, var dock inga tanter här som jag faktiskt trodde.

10:09

Egoina sa just sitt namn i TV, det trodde jag aldrig. Varför är den äldsta mest färgglad. Lite sådär turkos skjorta, fanns det ens färger på hans tid?

10:13

Dom snackar WOW i programmet, känns som att det räcker med allt prat i skolan.

10:16


Jag och Åsa, just nu!

10:17

Äntligen får Egoina snacka.. Åsas mage lät, vet att ni bryr er.

10:19

Han i turkos skjorta heter Sven. Uppskattad ålder: 57.

10:23

Inget skämt, jag har lust att slå snubben som snackar WOW (resten av klassen som snackar WOW och Tibia också)

10:24

Sven med turkos skjorta har FACEBOOK! Herregud va modern han är!

10:26

Egoina snackar om hennes mamma. Åsa lät precis som en snarkande katt, fan för henne! Bu gjorde jag bort mig!

10:27

REKLAMPAUS!

10:33

Nu försvann Egoina, fett trevlig tjej fan, inte för att jag trodde hon skulle vara otrevlig men..

10:34

Jag tror inte hon kommer vara med i programmet nå mer.

10:35

Okej, varför sitter det inga tanter här nu? Det känns som att den moderna biten (förutom Sven med den turkosa skjortan) är över nu.

10:40

Jag har helt tappat greppet om vad han pratarom, troligtvis inget intressant. Åsa gissar på teater.

10:43


Kevin 15 år, kollar på Efter 10 tydligen.

10:51

Malou sa nyss att hon var intresserad utav hans mamma. Hm.

10:52


Bild: tv4.se/

11:02

20 sekunder till sändning. 10. 5. 4. Fan jag hann inte med. Hon hade bjudit in Glenn, undrar om han bor i Göteborg.

11:04

Några minuter innan kom en snubbe med turkos pikétröja chansar jag på. Han såg dock mycket yngre ut, vågar inte uppskatta åldern ifall han dödarmig sen. Jag försökte komma på bra svar, lika bra som hos skolsköterskan (= åt helvete). Han tog mitt mobilnummer ifall en reporter skulle snacka med mig. Jag känner mig vuxen.

11:12

Nu ska hon prata om en man som har skrivit en bok.. (som kommer jag inte ihåg mer. Något om misshandel och sambo.Åsa säger att han blev misshandlad av en tjej. Shit, vem lyckas misshandla den dör snubben. Han är fan biffig!)

11:18

Dom visar en lampa som drivs av solceller. Vad fan ska man med en lampa till om det krävs solljus föratt den ska kunna lysa?

11:21


Våra aniktsuttryck efter hans berättelse. Ignorera att jag ser smällfet ut.

11:25

Hans bok:

Skulle jag tycka om att läsa böcker  hade jag nog gjort det. Fett tung kille..

11:30

Dom snackar om "mansjourer", jag som trodde att dom pratade om manshoror..

11:31


Där är han i turkos tröja var det tydligen. Jag undrar om det bara är killar som får bära turkost i vår?

11:35

Vi är med i hennes blogg.. Typ.. Ehe, inget personligt men man kan väl önska. Ja jag och Åsa leker mediakåta. [LÄNK]

11:37

Vi skrattar åt Ica-reklamen. Min iCare har fullt på minne.

11:41

Jag har aldrig uppskattat killar som inte kan slå tjejer. Men han Glenn är fett tung ju. Synd att han är baj(s)are.
Bitterfittan

hade du kul idag? (:

Datum: 2010-03-30 Tid: 14:33:38 | [BLOGGLÄNK]
Nathalie Bradley

haha de låter roligt du skriver bra :D

Datum: 2010-03-30 Tid: 14:38:17 | [BLOGGLÄNK]
Elin

åh fin blogg! :D

Datum: 2010-03-30 Tid: 20:24:16 | [BLOGGLÄNK]
Sossdo

Va coolt...antar att ni hade det kul? Bjöds det på något snacks eller nått?

Datum: 2010-03-30 Tid: 21:01:34 | [BLOGGLÄNK]
Kaffehörnan

Tjenixen du

Coolt o sitta i studion o blogga

kram från mig

Datum: 2010-03-30 Tid: 23:27:55 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS