Platt-ansikte.

Datum: 2010-03-18 Tid: 22:59:46

Jag och Emil på bussen idag.

En helt randomsnubbe på bussen, från ingenstans ba "Ni två kommer gifta er när ni blir stora, ni är så gulliga ihop." Emil är 192, jag är 152. Jättegulligt. Sen när jag gick av bussen, kommer han till mig och Teemu ba "ni två kommer gifta er när ni blir stora, ni är så snygga." Jag skulle ju gifta mig med Emil nyss. Sen tiggde han cigg, snuben gav, men pratade om att han inte skulle röka. Varför gav du han cigg då?

Annars har dagen varit bra. Italienskan gick bra, svenskan sög, engelskan sög, programmering gjorde ingenting, matten sög.

Vår nya engelskalärare är så taskig, hon vet mycket väl att jag är urkass på engelska. Varför i hela världen frågar hon mig, av alla 32 (minus några som var borta), om ett ord jag aldrig hört. Var hon verkligen tvungen att göra bort mig för hela klassen. Svar: Ja, tydligen.

Nej nu ska jag städa mitt rum. Pussis.
Bitterfittan

hur är din fredag sötnos? (:

Datum: 2010-03-19 Tid: 14:21:45 | [BLOGGLÄNK]
Nella

härlig blogg=)

Datum: 2010-03-19 Tid: 17:25:31 | [BLOGGLÄNK]
haha

haha ^^

Datum: 2010-03-19 Tid: 20:51:42
Anonym

hejhej, tänkte bara titta in & önska dig en trevlig helg!

:)

Datum: 2010-03-19 Tid: 22:22:53 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS