Tråkig dag.

Datum: 2009-06-02 Tid: 17:54:22
Ingenting har hänt idag typ. Stannade kvar i skolan för att skriva klart teknikteorin. Det tog ungefär två timmar, usch va seg jag är... Fick tillbaka nationella proven i kemi också. Klarade G, vilket jag är nöjd med. Min lärare sa att ingen annan elev svarade på så få frågor och klarade godkänt nivån. Nu ska jag nog försöka starta en tvätt och sedan sova.


Var med på SH's tekniklektion lite, för att NV hade utvärdering av engelska och sådant. Efteråt med NV så skulle man skriva något positivt om alla i klassen. Det var ganska svårt, för vissa kan man inte uttrycka hur bra man tycker om en med hjälp av ord. Andra vet man inte vad man gillar hos en.. Efter det så planerade vi charader över händelser som klassen varit med om, och under No'n så gjorde spelade vi upp dom. Vår grupp valde: När Marc blev dissad av MD'are, *kommer inte ihåg*, och när Johanna ställde sig på Valles mage så han släppte sig.


Teknik målen..
kajsa

as ball blogg ju :)

Datum: 2009-06-02 Tid: 21:28:00 | [BLOGGLÄNK]
sannie

ha en fin dag iadg! :)

Datum: 2009-06-03 Tid: 07:43:06 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

vet tyvärr inte vad det e för nummer:)

Datum: 2009-06-03 Tid: 16:16:41 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin ,

svar .- hah , :))

åååh, jag ahde teknik prov idag.. inte kul. :(

Datum: 2009-06-03 Tid: 22:03:01 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS