Veskijärve.

Datum: 2009-06-01 Tid: 17:18:10
Blev ingen bloggning sen. Kom hem runt tio i fyra på natten, så aa... Men men igår åkte jag till Veskijärve med klassen, kan försöka kortfatta mig.

- Letade efter Jolt cola i över en timme för att blanda med redbull så att jag belv pigg till veskijärve.
- Panikpackade = 3 Väskor och 1 påse, skulle vara borta i mindre än 24 timmar.
- Åkte i Robins bil tillsammans med Oscar och Valle (och självklart Robin).
- Flummade lite med Oscar i bilen.
- Hans snälla pappa hade köpt cola till oss som vi fick ta med oss till huset, (man fick inte ha med sig dricka egentligen).
- Badade och flummade.
- Glömde bestick, tallrik och glas, och ville inte låna så använde bröd som tallrik och halsade ur flaskan.
- Bastade och vissa näcka. (INTE jag)
- Flumm med de flesta.
- Jag och några (bl a Robin, Marc och Valle) chillade lite med tönt& co plus Mila, Hanna och Pk.
- Badade igen, någon gång mellan 03:00 och 04:00.
- Fniss
- Gick på toa tusen gånger när jag skulle försöka sova.
- Jeppe pratade i sömnen.
- Marc bajsade i vattnet, det sjönk.
- Oscar hällde tandkräm på Tommy.
- Drack en cola till frukost vid sju.
- Somnade 07:30 ungefär.
- Vaknade tio.
- Städa och åkte hem.


Flumm i bilen!


Jag e steek i Jeppes glasögon.


Robin, Valle och Marc.


Nakenbad!
Linda

De gör du inte, de är bredare :)

Datum: 2009-06-01 Tid: 19:21:26 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

Jaa, men ursäkta mej för att min lillastyster skrev det då! Ska jag radera det för att du vill det lr?

Datum: 2009-06-01 Tid: 19:24:29
charlina och elisabeth

vi gillar sista bilden, haha ! ;D



Datum: 2009-06-01 Tid: 19:43:55 | [BLOGGLÄNK]
MissCM

sv: jadu, man gör det i ett bildredigeringsprogram. :)

Datum: 2009-06-02 Tid: 04:41:42 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

whaat sista bilden, går dom i din klass?`så kollar man på killarna i min klass lixom ser ut soom 3åringar :/

Datum: 2009-06-02 Tid: 16:13:16
Martina

whaat sista bilden, går dom i din klass?`så kollar man på killarna i min klass lixom ser ut soom 3åringar :/

Datum: 2009-06-02 Tid: 16:13:53
http://eerikandersson.blogg.se

och? ;o

Datum: 2009-06-02 Tid: 17:40:46 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS