An Anli Production.

Datum: 2009-03-04 Tid: 21:03:45
Hej hallå.
Har inte bloggat något idag eftersom jag varit med Anna hela dagen. Vi skulle göra vår NO fördjupning, men vi hade en hel del idé brist plus att vi spelade in massa oseriösa filmer. Kanske laddar upp dom på bloggen någon vacker dag. Skolan var okej idag, inget vidare. Imorgon ska jag till tandregleringen och fixa tanndställningen, och senare under dagen blir det Nationella proven, den muntliga delen i engelska, jag är helt panikslagen och mår inte alls bra över det. Men jag får väl hoppas på det bästa... Sitter och kollar på One Tree Hill nu, är på säsong fem nu haha. Hoppas ni har haft en bra bra dag iallafall ( :

Bilder från dagen!

Oscars söta mittbena / Min söta giraff jag ritade på nolektionen.

Hampus va söt under rasten / Innan idrotten ^^

Jag & Simon ju / Öhö, Wictor o jag !

Wictor / Simon

Söt bild på mig och Anna!
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS