Hemma från Matte.

Datum: 2009-03-15 Tid: 22:10:29
Som planerat drog jag och Ella till Matte. Först typ kollade vi lite på tv, sen kom Patrik som hade tappat rösten helt, stackarn asså. Men men, vi fortsatte att se på  tv och efter massa tjat drog Ella och Matte ner till donken för att köpa mat. Efter det somnade jag, B Boobie (Ella dårå) och Patrik i Mattes säng, medan Matte själv satt och spelade nått jag vet inte. Tillslut, när alla var vakna så kollade vi på Twilight. Under filmen var Patrik tvungen att dra, och sen satt vityp och snackade om lite som hänt.. Runt halv nio drog vi till skäris för att jag skulle köpa jäst till bröd och så. En halvliters cola och en Marabou råkade hamna på rullbandet  också. Nu känner jag att det här inlägget blev lite väl långt. Ska ändå ta och duscha nu.



God natt.
chasmine

mmm Mc'donalds <3 (Y)

Datum: 2009-03-16 Tid: 14:36:55 | [BLOGGLÄNK]
- H*

- åh vad sugen jag blev på mc nu!

Datum: 2009-03-16 Tid: 17:45:57 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS