Fetto fetto fetto.

Datum: 2009-05-26 Tid: 22:02:17


Jag känner mig som ett jävla fetto just nu, eller jag är ett jävla fetto rättare sagt. Nej, jag har ingenting emot fetton, det är bara att jag har svårt att acceptera mig själv som ett. Allt är åt helvete, har glömt pw't till lilla datorn, och vet inte hur jag ska kunna logga in. BAJS! Tränade totalt fem timmar igår, hoppas att det duger. Har bara ätit en macka idag också.. Fortsätter jag såhär hoppas jag på att jag blir smalare. Även om jag vet att jag inte kommer lyckas med att bara äta en macka idag. Har för stor aptit för det. FANFANFAN!

jennifer

Du ska äta varierat & mkt/dag. Motionera lagom, 1-3 timmar om dagen, så ska du se att du lyckas!

Datum: 2009-05-27 Tid: 13:17:32 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin ,

^svar - NEEEEEEEEEJ

Datum: 2009-05-27 Tid: 15:46:11 | [BLOGGLÄNK]
det du

Kämpa som fan, skit i o gå mycket eller o bara vara ute o jogga, utan spring istället, spring tills du seriöst håller på i svimma. o gör det innan frukost.

Datum: 2009-05-27 Tid: 20:41:17
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS