Nationella prov i matte del C.

Datum: 2009-05-05 Tid: 15:35:36
Del C i matte idag. Gick jätte dåligt, och jag menar det verkligen. Känslig som jag är började jag gråta efter provet och var nära på att gråta under själva provet också. Men min lärare sa att han redan hade satt betyg på mig, men jag känner mig ändå besviken och det känns inte direkt som att jag har kunskaper för att ens nå G i matten. Men men, ingenting mer har hänt vad jag vet. Hade NO efter det, sen slutade jag. Nu ska jag nog fixa lite bilder så kommer dom nog upp på bloggen senare...


En bild som Anton tog idag, för att han ville prova min mobilkamera. Jättesnygg va?
viiggs

nu kan du börja premunera på min blogg :)

För min skull? :D

Datum: 2009-05-05 Tid: 15:59:49 | [BLOGGLÄNK]
Joakim

sv: Jag valde Barn-och fritid för att jag gillar att jobba med människor, barn och folk med funktions/rörelsehinder. Man får en chans att arbeta praktiskt istället för att sitta en massa i skolbänken och dessutom får man en massa praktik varje termin.

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:05:09 | [BLOGGLÄNK]
LoEm

Vad tycker du om väskan ?

Tre olika färger, vilken färg är snyggast?*

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:05:39 | [BLOGGLÄNK]
Rebecca

Nu har jag dragit igång en frågestund igen på min blogg, ställ gärna frågor! :D

Kram

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:14:57 | [BLOGGLÄNK]
Josephine

sv: jo jag skickar det till många men tycker det är roligt att prata med folk :) härligt att du lever :) jo jag mår bra. vad gör dudå? :)

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:25:52 | [BLOGGLÄNK]
HANNAH

Oj, i matte C! Jag har i matte B nästa vecka, grym du är!

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:31:34 | [BLOGGLÄNK]
Josephine

sv: jaha okej trevligt :) är du duktig i ps ? :)nja ingenting väntar på att batterierna till kameran ska ladda klart -.- haha :P

Datum: 2009-05-05 Tid: 16:40:03 | [BLOGGLÄNK]
P R I M M S

Jag måste säga att du har väldigt bra blogg, och din design är jättefin! Kram

Datum: 2009-05-07 Tid: 14:38:16 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS