Igår + morgonens låt.

Datum: 2009-10-26 Tid: 10:09:48

Tyler Ward - Never Say Never (COVER)
Original [SPOTIFYLÄNK]

Ingen aning om vad jag gör vaken klockan tio. Bion var bra, eftersom jag blev typ jätteförälskad i Marco. På vägen hem tappade jag mitt busskort på bussen LYCKAD UNGE några tjejer ringde iallafall, ska försöka åka och hämta det. Hur vet jag inte, men kommer nog på något. Nu ska jag fixa mat, sen får ni bilderna från igår, blev typ bara tre men ändå.
fiiisa - it's all about me

haha okej (:

Datum: 2009-10-26 Tid: 10:33:55 | [BLOGGLÄNK]
Emma "Miss Perfect"

eller hur :)

man kan kolla på den om och om igen

Datum: 2009-10-26 Tid: 10:34:42 | [BLOGGLÄNK]
Ellen

Svar: Haha, ja men detsamma! ;D Kommer lätt att följa din blogg nu:)

Datum: 2009-10-26 Tid: 10:44:58 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS