Stationära datorn är trasig, fanfanfan.

Datum: 2009-10-23 Tid: 16:14:20

Jag och moa från årets första dopp.

NU ÄR DET LOOOV!
Var bara tvungen att berätta det, även om jag inte tror att någon har missat det. Vet inte vad jag tänkt ägna lovet åt, bortkastat som vanligt antar jag.

Nu till det tragiska: Min stationära dator har pajat, så sitter vid min lilla laptop. Måste nog formatera om den, vilket betyder att alla filmer (läs: IDOL och ONE TREE HILL säsong 7), bilder och allt jag har på datorn kommer försvinna. Mina påbörjade designer och allting, kommer fan börja gråta eller något ju! Nej nu ska jag kolla mina 488 olästa inlägg, och sen försöka få pappa att fixa min dator utan att något viktigt försvinner. KYSSLOVIC!
Mimi ♥

okej, tycker att det är många bra kvar i Idol i år, men hejar nog mest på Erica :)

Datum: 2009-10-23 Tid: 16:28:48 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS