Nya iPod nano.

Datum: 2009-09-09 Tid: 20:32:50
Okej, har ni sett dom nya iPod nano? Jag måste seriöst ha en sån inom kort.. Hade ju en röd förut, men den tappade jag bort. Vet inte om dom är så nya och jag bara efterbliven eller om jag faktiskt för en gång skull hänger med i världen.


Dom nya iPodarnas funktioner är bland annat:

Videokamera (den suger säkert men ändå)
FM-radio
VoiceOver (Om jag förstått rätt så spelas det upp en röst som säger namnet på sången och låten)
etc.

VILL HAA en röööd!

Egentligen, varför finns det så många olika färger, för att alla inte ska gå med en likadan eller?

edit: Läs mer här. [LÄNK]
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

man skuleleha aen av varje ståendes så där hemma bara för att färgkombon är så snygg =)

Datum: 2009-09-09 Tid: 21:15:46 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS