Onsdagsidol.

Datum: 2009-09-30 Tid: 22:12:44


Från onsdagens idol, bild lånad av tv4.

Måste bara säga att det här idolavsnittet var något av det roligaste avsnitten jag sett i hela mitt liv, utav privata anledningar. Mina favoriter var EERIIK (såklart), Rabih och Rasmus, era då hah? Snart blir det sömn, vette fan om jag orkar vara uppe tills dess (SKOLAN DÖDAR). PUUUUUUSS :)
Linda - det handlar om helheten

Hej tjejen! ja, jag hinner inte med mycket med bloggen eller att kommentera andras längre. Har så mkt jobb på G! =o Men, hur är det med dig sötis?? kramar

Datum: 2009-10-01 Tid: 12:06:13 | [BLOGGLÄNK]
Frans

Men Rabih äääägde ju hahahaha....

Datum: 2009-10-01 Tid: 14:48:56 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS