Mobilblogg på engelskalektionen.

Datum: 2010-04-13 Tid: 12:45:27


Okej, vet inte hur jag lyckades publicera inlägget innan, raderar det sen när jag är hemma. Sitter på engelskalektion nu och förstår ingenting.. Vi kollas på något youtubeklipp, men ah.. Teemu har sminkat sig med kajal vid sidan av ögonen.. Annars har det väl inte hänt något. Jo jag skrev en kemilabbrapport, fett duktigt av mig..

jag och challe under hemkunskapen i nian på bild. Ja jag saknar min gamla skola..
Bella

Okej jag borde också städa. Blev resultataet bra då? kram

Datum: 2010-04-14 Tid: 15:37:56 | [BLOGGLÄNK]
elinvardetja

sv: Härligt! Jo det är bara bra, är vädret lika bra? (:

Datum: 2010-04-14 Tid: 16:26:17 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS