Com Hem-gubbar imorgon.

Datum: 2010-02-24 Tid: 18:21:26

Gissa vad, gissa vad? Håll bara muspekaren över bilden såå...

Ni kanske inser hur tråkigt jag har. Men imorgon kommer det "Com Hem-gubbar" hit, och dom ska tydligen kolla under mitt skrivbord så då måste det vara rent, undanplockat och dammsugit där. Dock förstår jag inte vad dom ska göra under mitt bord om det ändå inte finns någonting där. Dags att börja nu va? Pappa tror att jag har städat i en och en halv timme, någon skillnad måste det ju vara när han kommer hem tycker man. Fler inlägg senare..

Btw jag är fett mäktig.
Tar det sen!


Nu är padre hemma också, han får inte se mitt rum än fan!
lukas

Jag är 6 år, min syster skriver bloggen åt mig. Ha en bra dag :)

Datum: 2010-02-24 Tid: 18:33:32 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS