Nu blir det italienskaplugg.

Datum: 2010-02-17 Tid: 00:05:04



Dygnade två dagar i rad, ja, jag var oerhört trött i skolan. Italienskaprov imorgon, ja jag kommer säkert dygna idag igen. Fast sov lite från sju till tio, och sen under lektionerna. Känns ändå som att jag börjar komma ikapp, fast jag är så dålig på att plugga. Brukar alltid börja runt två, sen vid sextiden får jag panik för att bussen går om några timmar. Bästa stället är här. Här i pappas arbetsrum, jag tror det är här jag pluggar som bäst trots att det går lite segt..

Svenskauppsatsen gick asdåligt, lämnade inte in ett enda ord. Jo, mitt namn och sådant. Ritade lite på kladdpappret också, som min historia- och programmeringslärare sa: "En bild säger mer än 1000 ord" haha.

Hade kemiprov idag, gick hyfsat. Osäkert på om jag klarade det, men det kändes ganska bra. Blir jag inte godkänd kommer jag fan bli besviken. En hel jävla natts pluggande i onödan.

Långt inlägg, men publishme fungerade inte igår så tog allt nu.
By the way, fick tillbaka mina gummisnoddar. Men mobilen är fortfarande borta.
Nathalie Bradley

hjäälp kemiprov det måste ju vara svårt :P pluggar du under nattid?

Datum: 2010-02-17 Tid: 14:03:32 | [BLOGGLÄNK]
Em

Just det med tentor, prov och pluggande är rätt skönt att slippa med skolan, men annars kan jag tycka att allt det sociala runt om var trevligt.

Datum: 2010-02-17 Tid: 16:32:05 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS