Överlevande.

Datum: 2010-02-27 Tid: 00:58:18
JAG ÖVERLEVDE! Filmen var typ helt okej. Fast jag och Johanna satt och höll för ansiktet under hela filmen och kollade mellan fingrarna. Träffade massa folk där på Heron också. Erika, Dacke, Patrik och två tjejer. Sen efter filmen träffade jag Cludd, tydligen såg han mig innan. Eftersom "Jag såg dig vid donken, men du vinkade inte tillbaka".

Imorgon blir det träning mellan 10-12 eller något. Synd att kataträningen är på morgonen, annars hade jag kunnat träna småbarnen. Dom är fett awesome (jag låter pedofilisk, men nej!). Har lust att ändra designen men vet inte hur.

gammalbild
Nu ska jag kolla One Tree Hill, snacka latest med Björn och sova i min Idol-tröja. Kysslovic

Jag vågar inte se trailern fast jag sett filmen. HAH!
Ellen

Svar: Haha ja, ganska kul att vi till och med bor på samma linje:P

Datum: 2010-02-27 Tid: 09:00:28 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS