Sexig Åsa på bild.

Datum: 2010-02-08 Tid: 20:15:01

Åsa ska till Romme imorgon, så hon har lånat mina:
- Rosa termobyxor
- Blåa jacka
- (Pappas) skidglasögon
- Min mössa

Fett awesome, galet avundsjuk på henne. Själv har man miljödag imorgon. Inte lika awesome kan jag säga, har iallafall Oscar i min grupp. Vet inte riktigt vad det går ut på, men säkert något trick för att bli vän me andra i andra klasser eller något i den stilen.

Nu måste jag byta om för träning, pussis.

Btw, mitt hår har växt sen februari förra året, äntligen någonting som känns bra.
Cajsa

tyvärr är det inge bra idag men jag vet vad som är problemet så det gär väl över snart hoppas jag.

Datum: 2010-02-09 Tid: 22:29:48 | [BLOGGLÄNK]
Lina K

Haha vilken bild!! =)

Datum: 2010-02-16 Tid: 21:37:16 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS