ÄNTLIGEN EN FRÅGA!

Datum: 2010-01-27 Tid: 01:54:07

Sista bocken stämmer inte, håller på att läsa rättare sagt!



Min fråga blev tillslut: Vad fick den industriella revolutionen för konsekvenser?

Hittade en sida med massa text om det, gäller bara att skriva det med egna ord. Eller steg 1 gäller att förstå vad jag läser om. Fattar ingenting av vad jag läser, men ah. Vi får se hur det går. Kommer knappast bli klar idag. Klockan är snart två. Har ungefär 12 timmar att plugga, det blir att skriva över 100 ord per timme. Kommer knappast hinna alltså. Men får börja iallafall, önska mig lycka till.
Marie

Ja ellerhur. Fast jag skulle ändra på inredningen men själva lägenheten vad as snygg.

Datum: 2010-01-27 Tid: 06:28:56 | [BLOGGLÄNK]
Elin

verkligen synd.. :( PH kommer inte vara sig likt utan Cimon

Datum: 2010-01-27 Tid: 07:04:00 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS