Lurad?

Datum: 2010-01-26 Tid: 23:32:57


Ska dygna inatt, sista natten sa pappa. Vi har en historiauppsats på 1500 ord som ska vara inne imorgon, jag har skrivit låt se.. NOLL ord. Insåg nu att min historialärare lurat mig om vilket ämne jag ska skriva om. Han tyckte jag skulle skriva om när Marie Antoinette mördades. IDAG upptäckte jag att hon inte ens blev mördad, så nu vet jag inte ens vad jag ska skriva om. Så jävla förvirrad jag är nu! Tror kanske jag ska skriva om vad Marie Antoinette hade för betydelse i den Franska Revolutionen. Var säkert inte ens korrekt svenska i den meningen. Nu blev det långt inlägg och nu måååste jag börja!
♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Så filmen slepping with the enemy

Datum: 2010-01-27 Tid: 00:10:45 | [BLOGGLÄNK]
Teemu

Marie antoinette avrättades med giljotin



källa: wikipedia

Datum: 2010-01-27 Tid: 00:49:18 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS